07 toukokuuta, 2012

Hiphei!

Super hyvä fiilis! Ihana ilma ja ihanat uudet housut.

Olin aamulla yläkroppa-muokkauksessa ja mun iloks siellä oli taas sijainen! En tykkää siis tosta normi ohjaajasta yhtään, mut tänään meillä oli sellanen selvästikin jonkin sortin kehonrakentaja nainen sijaistamassa ja se oli tosi hyvä! Voi kun toi olis se perus ohjaaja..  mut oli tosi hyvä tunti vaikka sekoilinkin niiden painojen kanssa aika kiitettävästi. Mulla oli aluks eri pari painot ja tajusin sen vasta kun aloin ihmettelemään, että miks mun toinen käsi väsyy ja toinen jaksaa. Mitä helvettiä ne tekee saman värisiä painoja jotka onkin eri painosia?! Sit aloin kattelee et toinen on kilon painavempi.. ja sit pyörin ympäriinsä ettimässä oikeeta paria. Ohhoijaa.  No mutta nytpähän tiedän että niihin väreihin siis EI  kannatakaan luottaa.

Kun lähin niin salilta sai ilmatteeks ottaa tollasia Valion uutuus Pro feel tuotteita, joten nappasin mukaan rahkan ja kaakao juoman, jonka vetäsinki samantien matkalla himaan. Oli tosi täyttävää ja maistu ihan samalta kun toi mun perus mömmö mitä vetelen (paitsi toi oli kyllä sokerisempi, joten en kyllä vaihda siihen. Vaikka toi kyllä olis  kätevä just vetästä matkalla salilta himaan, kun se oli tollanen trippi.).  Tota rahkaa en oo vielä kerennyt maistaa kun oottelen että se kylmentyis eka jääkaapissa. En kyllä oo rahkojen ystävä, mutta katellaan.. Tohon sarjaan vissiin kuuluu joku jogurttikin.  Näissä on kuulemma puolet enemmän protskua kun normi jogurteissa ja vähemmän hiilihydraatteja. Sais mun puolesta kyl vähentää sit noita sokereitaki enemmän? 

Laskin kans mun protsku tarpeen vuorokaudessa (jos tohon on luottamista) ja se oli 96 grammaa/vuorokausi.  Hehe, vähän parantamisen varaa siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti