17 huhtikuuta, 2012

Finish what you started

Ne on täällä! 5kg:n käsipainot on nyt löytäny kotiinsa eli mun luo. Rumat ne on, mutta ei ollu muitakaan ja nyt kun oli tilaisuus saada ne ilman että pitäis roudata 10 kiloa ite niin aivan sama miltä ne näyttää. Jostain syystä mitä enemmän painoa niin sitä rumempia? Miksi?!

Tänään oli vatsatreeni ja kävin pienellä juoksulenkillä nilkasta huolimatta. En kerenny tänään muille tunneille lääkärin takia niin oli pakko sit vähän lenkkeillä. Juokseminen on kyl niin hiton tylsää, etten vaan jaksanu kauaa. En ymmärrä miten jotkut jaksaa juosta paljon kun mä ainakin tylsistyn ihan hetkessä? No kuitenki. Olisin tahtonu vetästä heti sarjan noillakin, mutta mulla on käsi vähän kipeenä kun multa otettiin verikoe joten oottelen suosiolla huomiseen, pelkään et koko suoni poksahtaa jos rupeen vääntämään :D Vähän kyl testailin noita terveellä  kädellä ku en malttanu olla koskematta.  Mut huomenna sit alotan sen urakan! Jee.

Kohta on vappu ja sillon olis kyl tarkotus vetästä perseet. Oon pukeutumassa sailor tytöks, ja koska överiks on vähän vedettävä, niin ei siinä baariin ihan selvinpäin ehkä lähetä. Koetan kuitenkin vältellä yösyömisiä ja darrasapuskoja. Mihinkään mäkkiin en mee, mut ehkä pari sipsiä tulee syötyä varsinkin kun oon alottelu bileiden toinen emäntä niin täytyy hommata tarjoiltavat snacksit. Vieraat tuskin innostuis mistään dipattavista porkkanoista niin.. :D Ja humalassa se käsi sit kuitenkin eksyy sinne sipsikulholle.  Mut sallittakoon se kun vappu on vaan kerran vuodessa! Sen jälkeen sit tiukkaa et pääsee vapun nesteistä ja muusta roskasta eroon. Oon valmistautunu siihen jo tälleen hyvissä ajoin henkisesti! :D

Yritin ottaa kuvaa mun tän hetkisestä vatsan tilanteesta, mutta ei siitä oikeen tullu mitään. Meiän kamera on surkea ja mun oli pakko ottaa salaman kanssa koska mun käsi ei pysyny ollenkaan vakaana joten niistä tuli ihan heilahtaneita ja salaman takia tosta tuli noin tumma. Jikdldldfjf.  Ja lisäks se on epäselväkin. Saisko kunnon kameran pliis.. kännykänkin kamera on oikeesti parempi, mutta siinä ei oo salamaa niin tämmösenä epävakaa kätisenä on ihan tuskaa kuvata sillä.
No mutta saa tosta jotain ideaa ehkä, missä vaiheessa mun vatsa on. Mulla tosiaan siis hirveesti töitä vielä ton alavatsan kanssa, siinä on vieläkin pikku pömppis niinkun näkyy. Mut alkaahan toi näyttää paljon paremmalta siihen nähden mitä se oli! Tosta nyt ei hirveen hyvin erota noita ylhäältä ilmestyneitä lihaksia mut siellä ne on! Ajattelin et välikuva olis kiva laittaa esille vaikka laatu nyt onkin mikä on. Parempaan en pystyny! :D Mulla olis ollu enemmänkin kuvia, mutta mun koneelta meni kovalevy just pari viikkoa sitten joten se oli sit hyvästit kaikille kuville! :( Ärsyttää ihan sikana koska sinne meni tosiaan kaikki ennen kuvat ja oli tosi kivaa laittaa vanhoja ja uusia kuvia vierekkäin ja nähä ero! Mutta täytyy nyt sit alottaa alusta niiden kanssa.  Ei voi mitään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti